van gogh sarısı

bu adam çıkmazlarımın adamı.. bu tip hastalıklı adamları iyi anlıyorum.. ileri derecede manik depresif olduğum için depresif yanım bu adama bayılır ama manik yanım da sever çizgileri çok iyi ve geçen gün şunu farkettim bu adam gördüğünü çizmiş renkleri olduğu gib iyansıtmış yumuşatmamış bu da ne kadar analiz yeteneği olduğunu gösterir.. bu adamı neden okuyorum Theo’ya mektuplarını çünkü bu adamın neden inthiar ettiğini bulmaya çalışıyorum.. insanlar intiharı çözüm bulamayacağını anladığı zaman uygularlar. ama bu farklı bir şey yaptı karnından vurdu kendini demek ki merak ettiği kurtulmaya çalıitığı bir şeyler varmış karnından vurmuş çünkü tutunmak da istemiş.. ben olsam aynısı yaparmıydım bilmiyorum bir anda bitmesi öbür tarafta soru işareti yaratır ama 3 gün sonra ölmek her şeyin aynı olduğunu gösterir bu da van gogh un intiharını haklı çıkarır.. bir şey değişmeyecekti.. değiştiremeyecekti o yüzden intihar etti.. siz de çaresiz kalırsanız intihar eder misiniz? 
etmeyin yaşamak güzel yalnız pislik o.ç olsanız bile hayat güzel.. ölümün kıyısında kimse kendine yalnız pislik o.ç demez kurtulmaya çalışır her zaman..

Leave a Reply

