elinden geleni yaptın mı hiç
hiç o kadar emin oldun mu 
sanki neler yapabileceğini biliyor gibisin
yalancı uğraşmak istemiyorsun
aynı saatte uyuyp uyanırken nasıl elinden geleni yapıyorsun
üstüne başını parçalayıp koştun mu sokaklarda ne yaptın ki
şu dünyada
babama neden üzülüyorum biliyor musun
egemen olduğu balondan dünyasını, biri patlatır diye üzülüyorum
o, sözde kararlı yıkılmaz her şeyi bilen büyük babanın aslını görüyorum o yüzden üzülüyorum ama elimden bir şey gelmiyor o yüzden üzülüyorum ama elimden birşey gelmiyor ennemi kendiyle bitiriyor
herşey mümkün olduğunda insan mutlu olmuyor. acaba gerçek mutluluk hiç bir şeyin olmadığını gördükten sonra yaşamak mı. yoksa uğraşmak, çalışmak mı.. hiç olmadı soruyu çözdüğüne mi sevinir insan yoksa
 
belki velinin anlatamadığı budur bende biliyorum bir yer var bende anlatamıyorum ama ben veli değilim..
 
rüyalarım böyle benim
bir gün damla olurum kaldırıma düşerim
bir gün karınca olur ekmek taşırım

 

Leave a Reply

