bu arada fixie ve single speed arasındaki farkı öğrendim single a fren gerekiyor. 
single speed istiyorum bahaneliyorum 
acaba bu sınırlı enerjiyi verimli kullanmak mı yok sda üretimi artırmak mı 
s,ngle speed alsam kocavezirden uğraşsam biraz üzerinde sonra da diyorum ki alayım bir çift lastik kendiminkini kullanayım 
ghostu satsam mı
bilmiyorum araştırmalarıma devam etmek istiyorum burası derya deniz olsn 
aslında bir program olsa bütün bunları yazabilsem sırasıylasonra belki satabrım 
araştırıyorum okul nolacak amınısikiyim unlimited wants and scarcity choice yaşıyorum but at the past my wants are limited and i was happy with they… nowayears i want more more and more… what might be to me.. im changed.. but i cant decide it is revolution or devolution.. firstly i have to decide.. smtimes im thinking that a lot .. life is a balance maybe im want to think like that but.. its revolution and devolution at the sametime.. thats all..
Leave a Reply

