yavuz dizdar

hasta etmeyin adamı
ilaçsız yaşam

batı spesifik oldukça doğu bütüncül bir yere kadar iyi bir yere kadar kötüymüş galiba insan da böyle çok özelleştikçe bütüselliğimiz gidiyor

mikroplar karıncalar arılar insanlar organlar şehirler devletler hepsi aynı hepsi işleyiş aynı

 

acaba insanın eğitimi ne zaman yavaşlar
20 yaşına kadar sıkı bir eğitim ardından iş güç derken salakça bir hayatın içine giriyoruz rehbersiz ışıksız kalıyoruz gelişemiyoruz.. bence 12 yaşındaki ben le 20 yaşında ben arasında pek bi fark yok bilgim arttı ama isteğim merakım öğrenme arzum değişmedi.. peki ya 20 yaşına kadar öğrenciyken sonrasında eğitimini nasıl tamamlarsın
amacım kendini gleiştirmek ama örnek kimsen yok nasıl bi bok biliyor musun nasıl bi çaresişzlik biliyor musun_

 

cevap verme sakın..
seviyorum seni de senin kadar kararsız kendini bilmez aşşağılık hatta bazen çıkarcı birini görmedim.. orospusun resmen ama güzel bi yanında var her yerin her şeyin hala ufacık yerlere giderken koştuğunu bilmek beni üzüyor bir de ben bu kadar büyükken senin çocuklığunu seviyorum yanındayken küçükken kanepe minderlerinden yaptığım evi hatırlıyorum o sıcaklık yüzüme vuruyordu kış günü sobanın olduğu oda gibiydin piç niye gittin

 içimdeki bütün köpekler kuyruklarını yakaladı..
kuyruğunu yakalamaya çalışan köpekler gibi çıkmazda sonsuzda kısır döngüdeyim..
yakaladığım gün bırakacağımıda biliyorum ama yakalamak da istiyorum..
tam istediğim gibi bi kuyruk neden yakalayamıyorum kuyruğumu

nefesimi sıktım sinek ilacı gibi dderinlerde bıraktığın sineklerin üzerderiernfg derin nefesimi verirken içimdeki yaraları gördüm… pansumanını yaptım sanki kalbim yavaşladı nefesim düzeldi başım dönmeyi bıraktı ama hala korkuyorum kalbim hızlanacak nefesim sıklaşacak diye… senden çok korkuyorum be orospunun kızı… hşöç şçşmden çıkmazsın diye korkuyorum siktir git … gözlerine baktıkça dalıyorum da dalıyorum sonra sööylediklerin aklıma geliyor sonra gözlerin sonra söyediklerin gözlerin söylediklerin gözlerin ne zamana kadar böyle olacak orospunun kızı ha ?
ee şimdi evine gittin rahat yatağında yatarken aklına geliyor muyum benim kadar ..
inmyle hissediyorum ama höyle g

Leave a Reply

