tam olarak çıkmazdayım sesimin dışarı çıkamadığı oturamadığım göğsümün yarım karış ötesinde duran duvar var tozlarını soluyorum ellerim yanlarda kaldırmaya çalıştıkça dirseklerimi vuruyorum duvarlara yarısına kadar bile kaldıramıyorum kollarımı.. terliyorum kaşıntısını duyabiliyor musunuz ? dilime dudağıma değiyor.. uzun süredir yıkanmıyorum saç köklerim kaşınıyor.. göz kapaklarımda kuruyan ter rahat göz kırpamıyorum.. bacaklarımdan ter damlaları aşağıya iniyor eğilemiyorum dokunamıyorum. zamanla yoruluyorum diz kapaklarımı yaslıyorum bug sefer de ayaklarım yamuluyor.. uzun süredir buradayım.. anlatayım nasıl düştüm buraya.. bu kadar duvarı nasıl ördüm bu kadar yakınıma.. nasıl nefes bile alamayacak nasıl ölmeyecek kadar örebildim… sonuç, çıplağım terliyim toz soluyorum yoruldum vaz geçemiyorum bile.. ama hep böyle değil burası evim evet burada yaşıyorum.. zaman zaman dışarı çıkıyorum ama yine buraya geliyorum.

Leave a Reply

